Szállítás

 

A termékek pontos szállítási díja a termékoldalon található! Kivételes esetek egyeztetést igényelnek.


Szállítási díjaink

Szállítási mód Rendelés Szállítási díj
Bolti átvétel              0 Ft

Futárszolgálatokkal szállítás címre vagy csomagpont/automatába: MPL, GLS 

- kisgépek:

Kova Trans-szal szállítás:

- nagygépek, mosogatómedencék, főzőlapok, műanyag kerti bútorok

 

0-30 Kg.-ig

30 Kg. felett

br. 990 Ft-tól

 bruttó 7.990 Ft-től

 Egyes termékeknél :            0 Ft
 

 4 ajtós francia hűtők, SIDE By SIDE, 

műanyag házak

/külön egyeztetés szükséges/
( lépcső, emelet, egyéb megközelíthetőség, stb.)

  min. bruttó 15.000Ft

  

 

Szállítási módok

1. Személyes átvétel boltunkban

A rendelt termékeket a Faraktár utcai boltunkban is átveheted az üzlet nyitvatartási idején belül: Debrecen, Faraktár u.22.

Nyitvatartási idő:

Hétfő-Péntek: 9:00-17:30
Szombat:        9:00-12:30

Boltunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre is!

2. Házhozszállítás

 Kiszállítási idő

  • Az áru átadása az Ügyfél lakásán történik.

A raktáron levő termékeket 2-5 munkanapon belül kiszállítjuk. Az előrendelésre kerülő termékek szállítási határidejét a beszállítónk készletállapotától függően mindig visszaigazoljuk. Lehetőség van későbbi időpontra kérni a szállítást, ebben az esetben ezt kérjük előre jelezd és mi tároljuk a készülékeket a szállítás időpontjáig. A termék szállítási határidejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

A termékek kiszállítása hétköznapokon 9:00-17-óráig, vagy külön egyeztetett időpontban történik!

Amennyiben megrendeléskor megadod nekünk e-mail címedet, a csomag feladásakor e-mailes értesítést küldünk, amelyen csomagod száma és a futárcég telefonszáma is szerepel. Ezen a telefonszámon a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődhetsz arról, hogy  mikorra várható a küldemény kézbesítése.

Mivel a futárnak egy nap alatt nagyon sok címre kell szállítania, a futárszolgálat nem tudja garantálni, hogy a megrendelő által kért időpontban viszi házhoz a csomagot. Mi ügyfeleink kérését szívesen ráírjuk a küldeményre (pl.13:00 utáni szállítást kér), azt azonban, hogy a futár a kérésnek megfelelően tud eljárni, nem tudjuk garantálni. Érdemes ilyenkor a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődni a ügyfélszolgálatunkon, hogy a futár tudja-e vállalni a kért időben történő kiszállítást.

Célszerű olyan címet megadni - akár munkahelyit is -, ahol napközben megtalálható valaki, aki átveszi a csomagot. Telefonszámot azért kérünk a regisztrációnál, hogy azt ráírva a csomagra amennyiben nem találja a megadott szállítási címen a futár felhívhat vagy értesítőt hagyhat egy telefonszámmal, melyen 5 napon belül újabb időpontot egyeztethetsz a futárszolgálattal.


3. Fizetés

A megrendelt terméket a csomag átvételekor (ha nem előre utalással,vagy bankkártyával volt fizetve) a futárnak vagy a webáruház munkatársának kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.


4. Kölcsönös tájékoztatás

Nagy terjedelmű és nehéz áruk vásárlása esetén szállítás előtt kérjük tájékoztasd a ügyfélszolgálatunkat, hogy tudsz-e segítséget biztosítani az emeletre felvitelhez vagy lépcsőn történő mozgatáshoz.
Ha erről szállítás előtt minimum 24 órával nem kapunk értesítést, akkor az egyedül levő szállító nem tudja felvinni az emeletre az árut, az ajtóban fogja átadni.

Amennyiben a termék kézbesítése bármilyen okból nem sikerül (pl.: nem tartózkodik senki a megadott címen, vagy a futár nem találja meg a címet), akkor a futár telefonon felveszi Veled a kapcsolatot és egyeztettek egy új időpontot. A futár a kiszállítást kétszer kísérli meg ezt követően a csomagot visszaszállítja az üzletünkbe.

Mi mindent megteszünk, hogy elégedett legyél mind a termékkel, mind a szolgáltatásunkkal!

Szállítási módok

 

1. Személyes átvétel boltunkban

A rendelt termékeket a Faraktár utcai boltunkban is átveheted az üzlet nyitvatartási idején belül: Debrecen, Faraktár u.22.

Nyitvatartási idő:

Hétfő-Péntek: 9:00-17:30
Szombat:        9:00-12:30

Boltunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre is!

2. Házhozszállítás

 Kiszállítási idő

  • Az áru átadása az Ügyfél lakásán történik.

A raktáron levő termékeket 2-5 munkanapon belül kiszállítjuk. Az előrendelésre kerülő termékek szállítási határidejét a beszállítónk készletállapotától függően mindig visszaigazoljuk. Lehetőség van későbbi időpontra kérni a szállítást, ebben az esetben ezt kérjük előre jelezd és mi tároljuk a készülékeket a szállítás időpontjáig. A termék szállítási határidejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

A termékek kiszállítása hétköznapokon 9:00-17-óráig, vagy külön egyeztetett időpontban történik!

Amennyiben megrendeléskor megadod nekünk e-mail címedet, a csomag feladásakor e-mailes értesítést küldünk, amelyen csomagod száma és a futárcég telefonszáma is szerepel. Ezen a telefonszámon a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődhetsz arról, hogy  mikorra várható a küldemény kézbesítése.

Mivel a futárnak egy nap alatt nagyon sok címre kell szállítania, a futárszolgálat nem tudja garantálni, hogy a megrendelő által kért időpontban viszi házhoz a csomagot. Mi ügyfeleink kérését szívesen ráírjuk a küldeményre (pl.13:00 utáni szállítást kér), azt azonban, hogy a futár a kérésnek megfelelően tud eljárni, nem tudjuk garantálni. Érdemes ilyenkor a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődni a ügyfélszolgálatunkon, hogy a futár tudja-e vállalni a kért időben történő kiszállítást.

Célszerű olyan címet megadni - akár munkahelyit is -, ahol napközben megtalálható valaki, aki átveszi a csomagot. Telefonszámot azért kérünk a regisztrációnál, hogy azt ráírva a csomagra amennyiben nem találja a megadott szállítási címen a futár felhívhat vagy értesítőt hagyhat egy telefonszámmal, melyen 5 napon belül újabb időpontot egyeztethetsz a futárszolgálattal.


3. Fizetés

A megrendelt terméket a csomag átvételekor (ha nem előre utalással,vagy bankkártyával volt fizetve) a futárnak vagy a webáruház munkatársának kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.


4. Kölcsönös tájékoztatás

Nagy terjedelmű és nehéz áruk vásárlása esetén szállítás előtt kérjük tájékoztasd a ügyfélszolgálatunkat, hogy tudsz-e segítséget biztosítani az emeletre felvitelhez vagy lépcsőn történő mozgatáshoz.
Ha erről szállítás előtt minimum 24 órával nem kapunk értesítést, akkor az egyedül levő szállító nem tudja felvinni az emeletre az árut, az ajtóban fogja átadni.

Amennyiben a termék kézbesítése bármilyen okból nem sikerül (pl.: nem tartózkodik senki a megadott címen, vagy a futár nem találja meg a címet), akkor a futár telefonon felveszi Veled a kapcsolatot és egyeztettek egy új időpontot. A futár a kiszállítást kétszer kísérli meg ezt követően a csomag visszaszállítja az üzletünkbe.

Mi mindent megteszünk, hogy elégedett legyél mind a termékkel, mind a szolgáltatásunkkal!  smiley