Szállítás

MARADJ OTTHON!  KISZÁLLÍTJUK A RENDELÉSED!

Vedd át otthonodban kényelmesen a megrendelt terméket! 2-5 munkanapon belül kiszállítjuk a raktáron levő 30kg. alatti termékeket.
A nagyobb terjedelmű, raktáron levő 30kg. feletti termékek kiszállítási ideje 2-10 munkanap.
Ha nincs raktáron, akkor is bátran rendeld meg, lehet,hogy éppen beérkezés alatt van a kiválasztott termék.
Te döntöd el nálunk, hogy azonnal kéred a rendelésed szállítását, vagy később.


HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?

Magyarország egész területén, munkanapon 8-17 óra között történik, szerződött futárszolgálattal vagy saját teherautónkkal. A kiszállítást megelőző napon e-mailben értesítünk a másnapi szállításról. Ha saját autónkkal szállítjuk a termékedet, akkor előző napon telefonon egyeztetjük a várható időpontot. Háztartási nagygépek kiszállítása magába foglalja a készülék épületbe, lakásba, házba történő szállítását, a kicsomagolását és a csomagolóanyag elszállítását is.

 

KÖVESD NYOMON A CSOMAGODAT!

Csomagod feladásakor e-mailben megküldjük Neked a futárcég nevét, a csomagod fuvarlevélszámát és a nyomkövetés elérhetőségét. Ott tudod követni a csomagod pillanatnyi helyét.

 

VÁLTOZOTT A PROGRAMOD? NEM PROBLÉMA! KÜLÖN DÍJ NÉLKÜL ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!

Ha a kézbesítő nem talál a megadott címen, értesítést hagy egy telefonszámmal, ahol egyeztethettek egy újabb időpontot. Az újabb időpontban a futár újra kiszállítja a csomagodat díjmentesen.
Ha saját autónkkal szállítunk (nagy háztartási gépet), akkor előző napon egyeztetünk telefonon egy várható érkezési időt 1-2 órás intervallumban.

KÉRÜNK, CSOMAG ÉPSÉGÉT ÉS TARTALMÁT MÉG A FUTÁR JELENLÉTÉBEN ELLENŐRIZD!

A csomag épségére és tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye jegyzőkönyvben vagy a fuvarlevélen a futár jelenlétében rögzítésre került.

 

A RÉGI KÉSZÜLÉK ELSZÁLLÍTÁSA

A régi készüléket a termék kiszállításakor elhozzuk, visszaszállítjuk. Ez a szolgáltatás díjmentes.Feltétele viszont, hogy a régi készülék kiszerelt állapotban legyen.
Megrendeléskor ezt az igényt kérjük a megjegyzésben jelezni.

 

Futárszolgálati partnereink elérhetőségei:
 

Kova Trans Futárszolgálat

Telefonszám:  +36 20 9053784
E-mail: megrendeles[kukac]kovatrans.hu
Nyomkövetés ⇒ (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe írd be az irányítószámot és a  csomagszámot)

GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

Telefonszám: (+36 29) 88 67 00
E-mail: info@gls-hungary.com
Nyomkövetés:  a GLS-től kapott linken

 

MPL nyomkövetés:  https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal

 

Szállítási díjaink Magyarország területén

Szállítási mód Rendelés Szállítási díj

Bolti átvétel

Minden rendelés

0 Ft.

MPL csomagautomata

Kis méretű csomagok

990 Ft.

MPL Posta pont

20 kg.-ig

990 Ft.

MPL Postán maradó

20 kg.-ig

990 Ft.

MPL házhozszállítás

40 kg.-ig

1 990 Ft.-tól

GLS csomagautomata

Kis méretű csomagok

1 990 Ft.-tól

GLS csomagpont

20 kg.-ig

1 990 Ft.-tól

GLS házhozszállítás

30 kg.-ig

2 790 Ft.

Kovatrans házhozszállítás

Súlytól függően

7 990 Ft.-tól

A főzőlapok és mosogatómedencék biztonságos szállítása a Kovatrans-al történik.
A termékek súlyai a kosárban összeadódnak, így több termék rendelése esetén lehetséges
egy magasabb súly-díj kategóriába kerülés.

A termékek pontos szállítási díja a termékoldalon található.
A pontos szállítási díj több termék esetén a kosárban látható.

 

Szállítási módok


1. Személyes átvétel boltunkban

A rendelt termékeket a Faraktár utcai boltunkban is átveheted az üzlet nyitvatartási idején belül: Debrecen, Faraktár u.22.

Nyitvatartási idő:

Hétfő-Péntek: 9:00-17:30
Szombat:        9:00-12:30

Boltunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre is!
 

2. Házhozszállítás


Az áru átadása az Ügyfél lakásán történik.

A raktáron levő termékeket 2-5 munkanapon belül kiszállítjuk. Az előrendelésre kerülő termékek szállítási határidejét a beszállítónk készletállapotától függően mindig visszaigazoljuk. Lehetőség van későbbi időpontra kérni a szállítást, ebben az esetben ezt kérjük előre jelezd és mi tároljuk a készülékeket a szállítás időpontjáig. A termék szállítási határidejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

A termékek kiszállítása hétköznapokon 9:00-17-óráig, vagy külön egyeztetett időpontban történik!

Amennyiben megrendeléskor megadod nekünk e-mail címedet, a csomag feladásakor e-mailes értesítést küldünk, amelyen csomagod száma és a futárcég telefonszáma is szerepel. Ezen a telefonszámon a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődhetsz arról, hogy  mikorra várható a küldemény kézbesítése.

Mivel a futárnak egy nap alatt nagyon sok címre kell szállítania, a futárszolgálat nem tudja garantálni, hogy a megrendelő által kért időpontban viszi házhoz a csomagot. Mi ügyfeleink kérését szívesen ráírjuk a küldeményre (pl.13:00 utáni szállítást kér), azt azonban, hogy a futár a kérésnek megfelelően tud eljárni, nem tudjuk garantálni. Érdemes ilyenkor a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődni a ügyfélszolgálatunkon, hogy a futár tudja-e vállalni a kért időben történő kiszállítást.

Célszerű olyan címet megadni - akár munkahelyit is -, ahol napközben megtalálható valaki, aki átveszi a csomagot. Telefonszámot azért kérünk a regisztrációnál, hogy azt ráírva a csomagra amennyiben nem találja a megadott szállítási címen a futár felhívhat vagy értesítőt hagyhat egy telefonszámmal, melyen 5 napon belül újabb időpontot egyeztethetsz a futárszolgálattal.


3. Fizetés

A megrendelt terméket a csomag átvételekor (ha nem előre utalással,vagy bankkártyával volt fizetve) a futárnak vagy a webáruház munkatársának kell kifizetni készpénzzel vagy bankkártyával. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.


4. Kölcsönös tájékoztatás

Amennyiben a termék kézbesítése bármilyen okból nem sikerül (pl.: nem tartózkodik senki a megadott címen, vagy a futár nem találja meg a címet), akkor a futár telefonon felveszi Veled a kapcsolatot és egyeztettek egy új időpontot. A futár a kiszállítást kétszer kísérli meg ezt követően a csomag visszaszállítja az üzletünkbe.

Mi mindent megteszünk, hogy elégedett legyél mind a termékkel, mind a szolgáltatásunkkal!