1. Vásárlással Kapcsolatos Kérdések
1.1 Milyen fizetési módok közül tudok választani?
1.2 Az átutalást választottam, milyen bankszámlaszámra utalhatok?
1.4 A honlapon szereplő árak az ÁFÁ-t tartalmazzák?
1.5 Hogyan tudok regisztrálni?
1.6 Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?
1.7 Hova fordulhatok panaszaimmal, kérdéseimmel?
1.8 Meghibásodott a készülékem. Mi a teendő?
1.9 Mi a teendő, ha nem kaptam jótállási jegyet?
1.10 Van lehetőség személyesen is megtekinteni a termékeket?
1.11 Mi szükséges a jótállási feltétel érvényesítéséhez?
1.12 Több készülék vásárlásakor kaphatok-e egyedi árakat?
2. Termékekkel kapcsolatos kérdések
2.1 Honnan tudom, hogy mekkora teljesítményű páraelszívóra van szükségem?
2.2 Miért érdemes indukciós kerámialapot vásárolni?
2.3 Milyen hálózatot kell kiépíteni az indukciós vagy hagyományos kerámialapoknak?
2.4 Forgalmaznak-e használt készülékeket?
2.5 A készülékeket személyesen is meg lehet tekinteni?
2.8 Hogyan tudom tisztítani a sütőmet vegyszer nélkül?
2.9 Milyen "A" kategóriájú sütőt válasszak?
3. Kiszállítással kapcsolatos kérdések
3.1 Mennyibe kerül a házhozszállítás?
3.2 Személyesen szeretném átvenni megrendelésem, mikor lehetséges?
3.3 Mennyi időn belül kerülnek kiszállításra a megrendelt termékek?
3.4 Hogyan történik a kiszállítás?
3.5 Mi a teendő, ha szállítás során megsérült a termék?
3.6 Mikor szállítja házhoz a csomagomat a futárszolgálat?
3.7 Honnan tudom, hány órakor érkezik a futár?
3.8 Csomagszállítással kértem a terméket, de nem mindig vagyok otthon, hogyan tudom átvenni?
3.9 Tud a futár valamilyen elismervényt adni az átvett utánvét igazolására?
3.10 Lehet időpontot egyeztetni a futárszolgálatnál?
3.11 Fizethetek kártyával a futárnak?
4. BUSINESS BOX vásárlói gondoskodással kapcsolatos gyakori kérdések:
4.1 Miben segíthet Neked a Business Box Vásárlói gondoskodás szolgáltatás?
4.2 Mire vonatkozik a szolgáltatás?
4.3 Mire NEM vonatkozik a szolgáltatás?
4.5 Mit kell tenned, ha elromlott a készüléked?
4.6 Kell-e fizetnem a javításért?
4.7 Mi történik, ha a készülék nem javítható?
4.8 Hányszor javíttathatom meg a készülékemet?
4.9 Vásárolhatok-e utólag ilyen szolgáltatást?
4.10 Bármely termékre meg lehet vásárolni a szolgáltatást?
5. MBH áruhitellel kapcsolatos kérdések:
5.1 Melyek az igénylés feltételei?
5.2. Milyen dokumentumokra van szükségem az igényléshez?
5.3 Mekkora a maximálisan igényelhető áruhitel összege?
5.4 Hogyan történik az online hiteligénylés?
5.5 Mi történik a videochat-es azonosítás után?
5.6 Mennyi időt vesz igénybe a hiteligénylés?
5.7 Mennyi idő alatt bírálja el a bank a hiteligénylésem?
5.8 Ha meggondolom magam, hogyan tudok elállni a szerződéstől?
5.9 Hogyan kell törlesztenem a hitelt?
5.10 Mi a teendőm, ha nem tudok időben fizetni?
5.11 Mi a teendőm, ha adataimban változás történik?
5.12 Hogyan tudom előtörleszteni a hitelt, és az előtörlesztésnek milyen költségei vannak?
5.13. Emelkedhet a törlesztő részlet a futamidő során?
5.14 Mi a teendőm, ha többet fizettem be, mint amennyit kellett volna?
5.15 Mi a teendőm, ha szükségem van a hitelszerződésemre?
5.16 Mi történik , ha garanciális probléma miatt visszaviszema a terméket?
5.17 Hogyan kapom meg az árut?
5.18 Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett az áruval?
1. Vásárlással Kapcsolatos Kérdések
1.1 Milyen fizetési módok közül tudok választani?
Utánvétes fizetési mód: a csomag átvételekor kell kiegyenlítenie a szállítóval rendelés összértékét a számla alapján készpénzzel vagy bankkártyával
Átutalás: megrendeléskor megkapja az utaláshoz szükséges adatokat, amely alapján utalni lehet. Javasoljuk, hogy csak a SAJÁT RAKTÁRON lévő termékek árát utalják el az adott összeget és amint megérkezik számlánkra az Ön által utalt összeg a lehető leghamarabb indítjuk a választott terméket/termékeket vagy átveheti üzletünkben.
Készpénzzel és bankkártyával: mindkét fizetési mód lehetséges az üzleteinkben is.
MBH áruhitel : megrendeléskor igényelhet a megjelölt termékekre áruhitelt online
1.2 Átutalás esetén milyen bankszámlára utaljam a pénzt?
Az Ön e-mail címére mindig elküldjük a számlát vagy a proforma számlát, amelyen szerepel a bankszámla számunk.
1.3 Van-e lehetőség külföldről vásárolni és ha igen, milyen feltételekkel?
Online vásárolhat, de csak Magyarország határain belüli címre szállítunk ki. Utánvéttel, fizetés előre utalással vagy személyesen az üzletünkben történik.
1.4 A honlapon szereplő árak az ÁFA-t tartalmazzák?
Igen, a honlapon szereplő árak tartalmazzák az ÁFA-t is.
1.5 Hogyan tudok regisztrálni?
A belépés vagy a fiók menüpontban válassza a regisztráció menüt és töltse ki az adatokat. Az adatokat kérjük pontosan megadni, mert a visszaigazolás, számlázás, szállítás, ezek alapján fog történni. Az adatokat később bármikor tudja módosítani a fiók menüpontban. Amennyiben cégként vásárol, kérjük figyeljen az adószám pontos megadására!
1.6 Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?
A belépés menüben kattintson az "elfelejtett jelszó" linkre, adja meg az e-mail címét és a rendszer automatikusan küld egy új jelszót.
1.7 Hova fordulhatok panaszaimmal, kérdéseimmel?
Panaszaiddal, kérdéseiddel hívd ügyfélszolgálatunkat a 06-30/517-1807; 06-52/879-079; 06-52/879-105 telefon számunkon vagy küldj e-mailt az info@konyhaluxnet.hu e-mail címre. Kollégáink lehetőségükhöz mérten a leggyorsabban válaszolnak a felmerülő kérdésre.
1.8 Meghibásodott a készülékem mi a teendő?
Ha meghibásodott a készüléked, keresd fel a lakóhelyedhez legközelebb eső márkaszervizt. A címlista megtalálható a garanciajegyen. Ügyfélszolgálatunk minden felmerülő kérdésben, szívesen megad minden segítséget.
1.9 Mi a teendő ha nem kaptam jótállási jegyet?
Ha nem kaptál készülékedhez garancia jegyet 24 órán belül jelentsd be ügyfélszolgálatunkra az info@konyhaluxnet.hu e-mail címre vagy telefonon a 06-30/517-1807, 06-52/879-079, 06-52/879-105 telefonszámra. Ha nem jelented be a későbbiek folyamán csak külön díj ellenében tudjuk pótolni, vagy készülék márkától függően még külön díj ellenében sem.
1.10 Van lehetőség személyesen is megtekinteni a termékeket?
Az általunk forgalmazott több mint 5000 féle termék közül kb. 150-200 típus megtekinthető üzleteinkben termeinkben. (4029 Debrecen, Faraktár u. 22. és 4026 Debrecen Vendég utca 84.) Bemutatótermek
1.11 Mi szükséges a jótállási feltétel érvényesítéséhez?
A jótállási igény a számla és az üzletünk által kitöltött és lepecsételt garancialevéllel érvényesíthető. Ha több készüléket szeretnél vásárolni, küldd el a kiválasztott termékek listáját az info@konyhaluxnet.hu e-mail címre és 1 munkanapon belül megadjuk az egyedi árakat. Ha nincs lehetőségünk kedvezőbb árakat adni, akkor visszaigazoljuk az eredeti árakat.
2. Termékekkel kapcsolatos kérdések
2.1 Honnan tudom, hogy mekkora teljesítményű páraelszívóra van szükségem?
Miért fontos a páraelszívó teljesítménye? LÉGSZÁLLÍTÁS Fontos, hogy a páraelszívók légszállítására vonatkozó adatot általában, a szabad kivezetés esetén elért legnagyobb teljesítményre vonatkoztatva adják meg a gyártók. A páraelszívók teljesítményét és hatékonyságát egy ide vonatkozó szabvány UNE EN 61591 tárgyalja részletesen, így annak érdekében, hogy megfelelően összehasonlíthassuk két páraelszívó teljesítményét, érdemes meggyőződni arról, hogy a szabványban meghatározott feltételeknek is megfelel-e a készülék. Miért is fontos a megfelelő légszállítás? Sokan azt gondolják, hogy a páraelszívó a lakás (konyha) szellőztetésére szolgál, azonban erről más berendezések hivatottak gondoskodni, pl.: szellőztető ventilátorok, nyílászárók. A páraelszívók elsősorban az aktív főzőfelület közvetlen közelében kell, hogy megfelelően működjenek, azaz meg kell, hogy akadályozzák, az itt keletkező zsíros gőzők és a kellemetlen szagok továbbterjedését a légtérben. Gondoljunk csak arra, milyen kellemetlen a kifutott tej vagy az odaégett olajszag. Tehát, a megfelelő teljesítmény kiválasztása elsősorban nem a helység méreteitől függ, hanem több befolyásoló tényező együttes eredménye.
2.2 Miért érdemes indukciós kerámialapot vásárolni?
Az indukciós főzőlap a legmodernebb a kerámia és gáz főzőlapok közül. Tulajdonképpen üvegkerámia felületről van szó ez esetben is, csak a fűtési mód eltérő. Az üvegkerámia alatt az indukciós főzőlap esetében indukciós tekercsek helyezkednek el, nem fűtőszálak. Használatához olyan edényre van szükség, amely mágnesezhető. A mágnesezhető edénnyel az indukciós tekercsek mágneses teret hoznak létre, amelyek nem a kerámialapot, hanem közvetlenül az edényt melegítik. Ez az eljárás a leggyorsabb és leghatékonyabb, miután nincs felmelegedési idő, de felesleges maradék hő (maximum az edényünk fala marad tovább meleg). Minden esetben elektronikus vezérlésűek. Nagyon könnyen tisztíthatóak, ami szintén nagy előny.
2.3 Milyen hálózatot kell kiépíteni az indukciós vagy hagyományos kerámialapoknak?
Lehetőség szerint 2 vagy 3 fázis kialakítása ideális az egyenletes teljesítmény elosztás (áramfelvétel) érdekében. Működnek 1 fázisról is, de ebben az esetben vásárlás előtt érdemes kikérni egy szakember (villanyszerelő) állásfoglalását. Ismerni kell a villanyóra áramerősségét, illetve mennyi és milyen teljesítményű elektromos készülékek üzemelnek a háztartásban. Nem érdemes arra számítani, hogy úgysem fognak egyszerre működni, mert ha mégis megtörténik nagy bajt tud okozni.
2.4 Forgalmaznak-e használt készülékeket?
Használt készüléket nem, viszont OUTLET fül alatt szépséghibás termékeket vagy kiállított /de nem használt/ terméket kedvezőbb áron talál, teljeskörű gyári garanciával csak értékcsökkentett áron.
2.5 A készülékeket személyesen is meg lehet tekinteni?
Igen, készülékek közül kb. 150-200 féle megtekinthető a bemutató termeinkben. Ahol kollegáink készséggel mutatják be Önnek a készülékeket.(4029 Debrecen Faraktár utca 22. vagy 4026 Debrecen, Vendég utca 84.) Bemutatótermek
Páradús, nedves környezetben alacsonyabb sütési hőmérséklet is elegendő az étel elkészítéséhez, így a vitaminok, ásványi anyagok nem bomlanak le a sütés során. Ételeink ízletesebbek, egészségesebbek lesznek, és a párás közeg miatt kevésbé száradnak ki: a húsok szaftosak, a zöldségek roppanósak maradnak.
Amit az ősember hamarabb ismert a sütésnél
Az ételeket gyorsan, biztonságosan vehetjük ki a forró sütőből a sütősín segítségével. A tepsit egy teleszkópos sínrendszerrel ki tudjuk húzni a sütőtérből, és stabilan megfoghatjuk. Hasznos segítség akkor is, ha csak ízesíteni akarjuk a sülő, félig készételt.
2.8 Hogyan tudom tisztítani a sütőmet vegyszer nélkül?
Vannak olyan típusú sütők, amelyek speciális tisztító funkciókkal vannak ellátva így nem kell attól tartanunk, hogy belélegezzük, vagy esetleg nem tudjuk a vegyszert rendesen eltávolítani a sütőből, így esetleg rákerülhetnek az ételre. A legismertebb megoldások a katalitikus oldalfal, a pirolítika és a gőztisztítás. A katalitikus sütő tapintásra kissé érdes bevonata mikroszkopikus járataiban folyamatosan elnyeli és lebontja a sütéskor keletkező zsírokat és égéstermékeket, így mentesít bennünket a kellemetlen karbantartási műveletektől. A pirolitikus tisztítás egy külön elindítandó tisztítóprogramot jelent, ami közel 500 °C hőmérsékleten leégeti a sütő falairól a szennyeződéseket.
2.9 Milyen "A" kategóriájú sütőt válasszak?
A forgalomban lévő sütők nagy része A és A+, vagyis a legjobb energiaosztályú, azonban itt is fellelhetünk különbségeket. Például nem mindegy, hogy a sütő ajtaja hány üvegréteget tartalmaz – minél többet, annál jobb, ugyanis annál jobban szigetel. A külső ajtóüveg nem forrósodik át, ezért, ha egy óvatlan kéz vagy kisgyerek a sütőajtóhoz ér, nem égeti meg magát.
3. Kiszállítással kapcsolatos kérdések
3.1 Mennyibe kerül a házhozszállítás ?
Az ország területén: kisgépek bruttó 990-Ft-tól ; nagygépek,kerti bútorok /kivéve műanyagházak/ mosogatómedencék és főzőlapok 7.990-Ft. (címenként). Amerikai hűtők, francia 4 ajtós hűtők, kerti műanyag házak bruttó 15.000-Ft.
Amelyik terméknél díjtalan országos szállítás van feltüntetve, ott szállítási díjat nem számolunk.
3.2 Személyesen szeretném átvenni megrendelésem, mikor lehetséges?
Igen, Debrecenben a Faraktár u.22. sz. alatti üzletünkben, nyitvatartási időben H-P :900-1715-ig, SZ:900-1215-ig van árukiadás.(amennyiben a termék nincs raktárkészleten, úgy értesítjük a legkorábbi átvételi lehetőségről) Bemutatótermek
3.3 Mennyi időn belül kerülnek kiszállításra a megrendelt termékek?
A raktáron levő kiskészülékeket 1-4 munkanapon belül kiszállítjuk/ kiszállítattjuk. Nagykészülékek vagy törékeny termékek esetén feladást követően 2-5 munkanap a kiszállítási idő. Kiemelt időszsakan pl. Black Friday/Karácsony. Az előrendelésre rendelhető termékek szállítási hartáridejét a beszállítónk készlet állapotától függően. Lehetőség van későbbi időpontra kérni a -szállítást, ebben az esetben ezt kérjük előre jelezni és mi tároljuk a készülékeket a szállítás időpontjáig.
3.4 Hogyan történik a kiszállítás?
Több futárszolgállattal dolgozunk MPL Posta, GLS, KOVA TRANS és több készülék vásárlása esetén saját gépkocsival illetve Csomagpontokra is kérhető szállítás.
3.5 Mi a teendő ha szállítás során megsérül a készülék?
Ha a csomagon szemmel láthatóan olyan külsérelmek vannak, amelyekből feltételezni lehet a beltartalom sérülését is, akkor ne vedd át a csomagot! Ha a csomag sértetlen, a készülék belül mégis sérült, akkor azt kérjük 24 órán belül jelezd ügyfélszolgálatunknak. A csomagoló anyagot semmi esetben se dobd ki, mert nem fogod tudni igazolni a külső sértetlenséget.
3.6 Mikor szállítja házhoz a csomagomat a a futárszolgálat?
A futár a feladást követő munkanapon, 8:00 és 17:00 között kísérli meg kézbesíteni a csomagot. Amennyiben ez bármilyen okból nem sikerül (pl. a megrendelő nem tartózkodik a megadott címen, vagy a futár nem találja meg a címet), akkor a futár telefonon felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot és egyeztetnek egy időpontot. A futár a kiszállítást kétszer kísérli meg.
3.7 Honnan tudom, hány órakor érkezik a futár?
A csomag feladásakor e-mailes értesítést küldünk, amelyen csomagodnak száma és a futárcég telefonszáma is szerepel. Ezen a telefonszámon a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődhetsz arról, hogy mikorra várható a küldemény kézbesítése.
3.8 Csomagszállítással kértem a terméket, de nem mindig vagyok otthon, hogyan tudom átvenni?
Futárszolgálattal dolgozunk, ők hétköznap 8-17 óráig szállítanak. Célszerű olyan címet megadni - akár munkahelyit is -, ahol napközben megtalálható valaki, aki átveszi a csomagot. Telefonszámot azért kérünk a regisztrációnál, hogy azt ráírva a csomagra amennyiben nem találja a megadott szállítási címen a futár felhív vagy értesítőt hagy egy telefonszámmal, melyen 5 napon belül újabb időpontot egyeztethet a futárszolgálattal. Nagyon leterhelek a futárok, így kérjük, hogy a lehetől legrugalmasabb megoldást keressék meg pl. találkozzon valahol a futárral útközben, vetesse át a szomszéddal, kollégával amennyiben van rá mód.
3.9 Tud a futár valamilyen elismervényt adni az átvett utánvét igazolására?
Igen, a futár minden esetben ad elismervényt az összeg átvételéről. A saját fuvareszközzel történő kiszállításnál pedig mi mindig a számlát adjuk át.
3.10 Lehet időpontot egyeztetni a futárszolgálatnál?
Mivel a futárnak egy nap alatt nagyon sok címre kell szállítania, a futárszolgálat nem tudja garantálni, hogy a megrendelő által kért időpontban viszi házhoz a csomagot. Mi ügyfeleink kérését szívesen ráírjuk a küldeményre (pl.13:00 utáni szállítást kér), azt azonban, hogy a futár a kérésnek megfelelően tud eljárni, nem tudjuk garantálni. Érdemes ilyenkor a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődni a ügyfélszolgálatunkon, hogy a futár tudja-e vállalni a kért időben történő kiszállítást.
3.11 Fizethetek kártyával a futárnak?
Igen, a futárnak is lehet bankkártyával fizetni. Ha saját autónkkal szállítunk akkor is kérhető bankkártyás fizetés, azonban kérjük előre jelezni.
4. BUSINESS BOX vásárlói gondoskodással kapcsolatos gyakori kérdések
4.1 Miben segíthet Neked a Business Box Vásárlói gondoskodás szolgáltatás?
A hibabejelentést követően gondoskodunk helyetted a meghibásodott készülék javításáról és szállításáról, szükség esetén a kicseréléséről. A Vásárlói gondoskodás keretében átvállaljuk Tőled a kijavítással, illetve kicseréléssel járó ügyintézési teendőket, illetve a biztosító közreműködésével vállaljuk a szerződés terjedelmére és időtartamára, azaz adott esetben a termék gyártója által vállalt jótállás keretin kívül és a jótállási időn túl felmerülő javítási vagy csere költségek fedezését.
(A készülék megvásárlását ill. a Vásárlói gondoskodás Szolgáltatási Szerződés megkötését követően -részletesen lásd a Vevőtájékoztatónkban)
4.2 Mire vonatkozik a szolgáltatás?
A rendeltetésszerű használat mellett felmerülő hibákon túl, EXCLUISVE szolgálatás a kívülről ható, előre nem látható balesetek következtében fellépő működési hiba elhárítására is kiterjed.
4.3 Mire NEM vonatkozik a szolgáltatás?
Segítségnyújtási szolgáltatásunk (javítás megszervezése) fenntartása mellett a Business Box nem vállalhatja a javítás ill. csere költségeit pl. az alábbi esetekben:
Az Általános Szolgáltatási Feltételekben részletesen meghatározott okból bekövetkező meghibásodás, vagy működésképtelenné válás esetén, a készülék szállítási-, javítási-, illetve szükség esetén csereköltségeit TE vagy köteles viselni.
Ilyenek például:
- Bármilyen külső behatás (ez nem vonatkozik az EXCLUSIVE szolgáltatásunkra),
- Szándékos rongálás, vagy súlyos gondatlanság okozta hibák (súlyos gondatlanságnak minősül pl.: a Használati Útmutatóban foglaltak be nem tartása),
- A készülék működését nem befolyásoló esztétikai hibák ill. ha nem található működési hiba,
- A készülék üzembe-, újra üzembehelyezése, rendszeres karbantartása, szervízelése, beállítása, ellenőrzése, módosítása, tisztítása, szétszerelése, átalakítása, túlterhelése, túladagolása okozta meghibásodások;
- A készülék nem háztartási jellegű vagy külföldi használata során keletkezett hibák,
- Tartós időjárási hatások miatti meghibásodások, melyekkel az évszak és a helyi viszonyok alapján számolni kell, vis major.
- Amennyiben a készüléket felelőtlenül úgy használják vagy olyan helyen tartják, amely nyilvánvalóan kirívó kockázatot jelent a készülék sérülése szempontjából. (például a medence partján hagyja a telefonját)
Figyelem! Azon esetek teljes körű megismeréséhez, melyek esetén a készülék javítási, szállítási és csereköltségei Téged terhelnek, kérjük olvasd el figyelmesen az Általános Szolgáltatási Feltételeket!
4.4 Kell-e Önrészt fizetned?
A mi általunk forgalmazott készülékekre nem kell önrészt fizetni.
4.5 Mit kell tenned, ha elromlott a készüléked?
A +36 1 44-33-666-os telefonszámot kell felhívnod, ahol a Business box munkatársa rögzíti a hibabejelentést és intézkedik a hibaelhárítás mielőbbi megszervezéséről. A gyorsabb ügyintézés érdekében szükség lesz a BBOX szerződésszámodra, szóval mindenképpen készítsd elő.
A készülék hibáját lehet e-mailben, chaten és Facebook üzenetben is a Business Box :
https://www.businessbox.hu/kapcsolat/
4.6 Kell-e fizetnem a javításért?
A BusinessBox szolgáltatás keretein belül a javítás díjmentes. Ha a készüléked még garanciális és jótállás keretében javítható, úgy a költségeket a gyártó állja.
4.7 Mi történik, ha a készülék nem javítható?
Ha készüléked olyan károsodást szenvedett, ami nem javítható, akkor kicseréljük azt egy ugyanolyan készülékre, amennyiben már kifutott vagy bármely okból nem lehetséges, akkor egy műszakilag a leghasonlóbb tudású új készülékre cseréljük.
4.8 Hányszor javíttathatom meg a készülékemet?
Műszaki hiba, vagy véletlenszerű meghibásodás esetén korlátlanul. Ugyanakkor a Business Box fenntartja a jogot, hogy a javítás vagy csere indokoltáságáról szóló döntést szakértő állapítja meg.
4.9.Vásárolhatok-e utólag ilyen szolgáltatást?
Igen, utólag, a termék megvásárlását követően is van lehetőséged a Business Box szolgálatatásaink valamelyikét megvásárolni, csak olyan készülékre/készülékekre, amelynek legalább 60 nap van hátra a gyártó vagy általálunk biztosított jótállási időből.
4.10 Bármely termékre meg lehet vásárolni a szolgáltatást?
Azon termékek köréről, melyre a szolgáltatás jelenleg igénybe vehető, kérjük érdeklődj valamelyik elérhetőségünkön. Bizonyos termékekre viszont jelenleg nem vonatkozik ez a szolgálatatás pl. műanyagházak, konyhai kiskészülékek, hajápolási készülékek stb.
5.1 Melyek az igénylés feltételei?
· rendelkezel magyar, személyazonosításra alkalmas, sérülésmentes, érvényes okmánnyal és bejelentett állandó magyarországi lakcímmel betöltötted a 18. életévedet
· saját nevedben és érdekedben jársz el
· ha alkalmazott vagy: minimum 3 hónapos folyamatos munkaviszony úgy, hogy az esetlegesen előírt próbaidő már letelt a jelenlegi munkahelyen, mely legalább 6 hónapja működik és a jövedelmedet fizetési számlára utalja a munkáltatód
· ha vállalkozó vagy: legalább 1 teljes lezárt üzleti év szükséges
· rendelkezel legalább havi nettó 150 000 Ft összegű rendszeres jövedelemmel, mely után az előírt közterhek megfizetésre kerültek
o ha nyugdíjas vagy: legalább havi nettó 100 000 Ft összegű rendszeres nyugdíj
· Nem szerepelsz a negatív - azaz a rosszul fizető adósokra vonatkozó - KHR listán, illetve a Banknál meglévő hiteleiden ne legyen fizetési elmaradás
5.2 Milyen dokumentumokra van szükségem az igényléshez?
· kártya formátumú, magyar hatóság által kiállított, sérülésmentes, érvényes személyi igazolvány vagy vezetői engedély
· sérülésmentes, lakcímet igazoló igazolvány (lakcímkártya)
jövedelemigazolás
5.3 Mekkora a maximálisan igényelhető áruhitel összege?
· A választott konstrukciótól függően akár már 49 900 Ft értékű árut is vásárolhatsz áruhitelre. Az áruhitel összegének felső határa pedig 1 000 000 Ft.
5.4 Hogyan történik az online hiteligénylés?
A weboldalunkon kalkulációt is végezhetsz az elérhető áruhitel konstrukciókra.
A kosár végösszegét az általad választott fizetési mód szerint egyenlítheted ki. Válaszd az online áruhitel igénylés lehetőséget.
Ezután átirányításra kerülsz az MBH Bank weboldalára, ahol a kalkulációt pontosíthatod.
A következő lépés a beazonosítás. Ha már rendelkezel MBH Netbank (korábban BB) fiókkal, egyszerűen jelentkezz be. Ha még nem, akkor egy rövid videochates beszélgetés keretein belül az MBH Bank munkatársa feltesz pár kérdést, képet rögzít a személyazonosító okmányaidról és az arcképedről, valamint megerősítjük az email címedet/telefonszámodat. Ez a beszélgetés kb 10 percet vesz igénybe, és napi 8 órában elérhető. Rendelkezési időn kívül visszahívást kérhetsz.
A videochat hívás alatt elvégzett sikeres beazonosítást követően hozzáférést biztosítunk neked az MBH Netbank (korábban BB) szolgáltatáshoz, amelyhez első belépési jelszavadatt sms-ben továbbítjuk. A hiteligénylését ide belépve folytathatod.
Az igényléshez szükséges adataidnak nagy része eddigre már rendelkezésre áll, csak pár hiányzó mezőt kell kitöltened a felületen.
Az adatok megadását követően fel kell töltened a jövedelemigazolásodat.
A hitelbírálat ezután azonnal megkezdődik, eredményéről munkaidőben (H-P 8:00-21:00, Sz-V 9:00-20:00) átlagosan 30 percen belül e-mailben értesítünk. Pozitív hitelbírálat esetén az e-mailben található linkkel újra beléphetsz a fiókodba, ahol a szerződéses dokumentáció áttanulmányozását követően egy kattintással aláírhatod a hitelszerződést.
A hitelszerződés létrejöttéről a rendszer automatikus értesítést küld a webshopnak. Ezt követően az általad megadott szállítási módon átveheted a kosárba helyezett termékeket.
5.5 Mi történik a videochat-es azonosítás után?
A videochaten elvégzett sikeres beazonosítást követően hozzáférést biztosítunk az MBH Netbank (korábban BB) szolgáltatáshoz. Ha ez az elsőalkalom, hogy belépsz a rendszerbe, akkor az első jelszavadat a videochat során SMS-ben kiküldjük neked. Ezt a jelszót az első belépés során egyből meg kell változtatni egy tetszőlegesen választott jelszóra, valamint az esetleges későbbi telefonos ügyintézéshez is létre kell hozni egy 6 számból álló e-Pinkódot. Ezt követően automatikusan arra az oldalra kerülsz, amelyen megadhatod a hiteligényléshez szükséges adatokat. A további lépésekről a „Hogyan történik azonline hiteligénylés?” pontban tájékozódhatsz.
5.6 Mennyi időt vesz igénybe a hiteligénylés?
A videochat azonosítás nagyjából 10 percet vesz igénybe, a további adatok megadása pedig további 5-10 percet. A hitelbírálat munkaidőben akár 20 perc alatt is megtörténhet, melynek eredményéről emailben kapsz értesítést.
5.7 Mennyi idő alatt bírálja el a bank a hiteligénylésem?
A hitelbírálat munkaidőben akár 20 perc alatt is megtörténhet, melynek eredményéről emailben kapsz értesítést.
5.8 Ha meggondolom magam, hogyan tudok elállni a szerződéstől?
A hitelszerződés aláírására a bírálatot követő 5. banknaptári nap délig van lehetőséged, amely határidő közeledtéről pontos értesítést küldünk. Ha ez alatt nem írod alá a szerződést az MBH Netbank (korábban BB) felületén az „aláírom” gomb megnyomásával, akkor a hitelszerződés nem jön létre és a terméket sem adja ki a webshop. Ha már aláírtad a hitelszerződést, akkor az aláírást követő 14 napon belül van lehetőséged elállni a szerződéstől, amelyet írásban kell jelezned a kereskedő felé, aki jelzi az elállási szándékát a banknak. Ebben az esetben a kereskedővel kell egyeztetned a termékvisszavételéről, vagy a vételár más forrásból történő rendezéséről.
5.9 Hogyan kell törlesztenem a hitelt?
A hiteligénylés során átutalási fizetési módot tudsz választani. Javasoljuk állandó átutalási megbízás rögzítését, amelynek segítségével havi intézkedés nélkül, automatikusan törlesztheted a hiteled.
vissza a lap tetejére5.10 Mi a teendőm, ha nem tudok időben fizetni?
Fizetési nehézségek esetén a fizetési határidő lejárta előtt vedd fel a kapcsolatot a TeleBankkal a 06 80 350 350-es telefonszámon.
5.11 Mi a teendőm, ha adataimban változás történik?
Ha adataidban változás történt, 5 napon belül be kell jelentened a Bank felé. Az adatváltozást a fiókhálózatunkban van lehetőséged bejelenteni, illetve ha csak elérhetőségi adataidban történt változás, annak bejelentését a 06 80 350 350-es telefonszámon is megteheted.
5.12 Hogyan tudom előtörleszteni a hitelt, és az előtörlesztésnek milyen költségei vannak?
Ha a hiteledet elő szeretnéd törleszteni, kérjük hívd a TeleBankot a 06 80 350 350-es számon. Ott tájékoztatni fognak a pontos összegről. Az előtörlesztés díjmentes.
5.13. Emelkedhet a törlesztő részlet a futamidő során?
Nem, a kamat a teljes futamidő alatt fix.
5.14 Mi a teendőm, ha többet fizettem be, mint amennyit kellett volna?
A havi törlesztőrészlet feletti befizetések a hitelszámlára kerülnek, és a következő havi befizetendő összege(ke)t fogják csökkenteni. Amennyiben nem szeretnéd, hogy a következő havi részletbe könyveljük a túlfizetést, hanem a tőketartozását szeretnéd csökkenteni, kérjük, hívd a TeleBankot a 06 80 350 350-es számon. A hitel lezártát követően, amennyiben túlfizetésed keletkezik, jelezned kell, hogy ezt az összeget visszatérítse a bank.
5.15 Mi a teendőm, ha szükségem van a hitelszerződésemre?
Az MBH Netbank (korábban BB) fiókba történt bejelentkezést követően az Igénylések / Dokumentumaim menüpont alatt érheted el az elektronikusan hitelesített példányt.
5.16 Mi történik , ha garanciális probléma miatt visszaviszema a terméket?
Ha a terméket ugyanolyan árura cseréled, akkor az áruhiteleddel kapcsolatban nincs teendőd. Ha magasabb összegű terméket választasz, két lehetőséged van:
· Közvetlenül a konyhaluxnet.hu /HPH Special Kft./ fizeted ki a különbözetet. Ebben az esetben az áruhiteleddel kapcsolatbank nincs teendőd.
· Amennyiben nincs lehetőséged más forrásból rendezni az árkülönbözetet, felénk kell jelezni az elállási szándékot, és mi értesítjük a Bankot a hitel stornozásáról. Ezt követően lesz lehetőséged teljesen új igénylést indítani a webshopból.
Ha alacsonyabb összegű terméket választasz, felénk kell jeleznie kell az elállási szándékát, és mi értesítjük a Bankot a hitel stornozásáról.
Ha nem szeretnél más terméket választani helyette, a /konyhaluxnet.hu/HPH Special Kft. felé kell jelezni az info@konyhaluxnet.hu email címre elállási szándékot és mi értesítjük a Bankot a hitel stornozásáról.
5.17 Hogyan kapom meg az árut?
A hitelszerződés létrejöttét követően értesítjük a kereskedőt erről a körülményről, aki a webshopban kiválasztott módon biztosítja a termék átadását / átvételét.
5.18 Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett az áruval?
Az info@konyhaluxnet.hu email címen kell jelezned, és amennyiben a termék cseréjéről vagy visszavételéről állapodsz meg, akkor a „Mi történik, ha garanciális probléma miatt visszaviszem a terméket?” pontban leírt módon tudsz eljárni.